Tips to Gain Weight Naturally 18

قدرتی طور پر وزن حاصل کرنے کے لئے نکات۔

یہ صحیح ہے کہ لوگ خاص طور پر زیرو وزن والی لڑکیاں خوبصورت نظر آتی ہیں لیکن کم وزن والے افراد زیادہ دلکش اور خوبصورت نظر آتے ہیں۔

یہاں میں وزن بڑھانے کے لئے کچھ نکات لکھ رہا ہوں جو صحت مند وزن میں اضافے کے لئے اچھا ہیں۔
1: یہ مشاہدہ کیا جاتا ہے کہ دماغ اور پٹھوں کی کمزوری یا جگر کی خرابی ، پیٹ پتلی جسم کی وجوہات ہیں۔ وزن میں اضافے کے لئے سب سے پہلے ہمیں ان خرابیوں کا علاج کرنا ہے۔

  1. صحت مند زندگی کے لئے خصوصی طور پر صبح کی سیر کرنا ضروری ہے۔ 30 منٹ تک مارننگ واک اچھی ہے۔ اس طرح سے ہمارے جسم میں غیر صحت بخش چربی جمع نہیں ہوگی۔
    We. ہمیں وزن کو صحت مند پٹھوں اور ؤتکوں کی شکل میں حاصل کرنا ہے نہ کہ جمع غیر صحت مند چربی کی شکل میں۔
    As. جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ ہمارے پٹھوں پروٹین سے بنے ہیں لہذا صحتمند وزن میں اضافے کے لئے ہمیں کھانا پینا چاہئے جو پروٹین سے مالا مال ہے۔ مثال کے طور پر انڈے ، گوشت بشمول سرخ گوشت ، گری دار میوے ، مچھلی ، دہی۔ دہی میں چربی کم ہوتی ہے لیکن صحت مند وزن میں اضافے کے لئے اچھا ہے۔
    weight. وزن بڑھانے میں تازہ پھل بھی اہم کردار ادا کرتے ہیں جیسے کیلے ، انار۔ دودھ کے ساتھ ساتھ کیلے وزن بڑھانے کے لئے مفید ہے اور اس میں 100 کیلوری کی توانائی ہوتی ہے۔ آم وزن بڑھانے کے لئے. بھی اچھا ہوتا ہے۔ گاجر کا جوس قدرتی طور پر وزن بڑھانے میں بھی مددگار ہے۔
  2. دودھ ، دودھ پینا پروٹین ہلاتا ہے یا وزن اٹھانے والے بھی وزن بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔
  3. اگر آپ کافی کے شوق رکھتے ہیں تو اپنی کافی میں کریم شامل کرنا مت بھولیے۔ یہ آپ کو وزن بڑھانے میں مدد فراہم کرے گا۔
    O. تیل کی چیزیں جیسے پنیر وزن میں اضافے کے لئے بھی مفید ہے۔
  4. ورزش اور یوگا کو وزن بڑھانے کے لئے بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔
  5. معیاری نیند حاصل کرکے ہم بازیافت کے عمل سے اپنے جسمانی پیمانے کو بڑھا سکتے ہیں۔ اچھی صحت کے لئے کم از کم 8 گھنٹے معیاری نیند ضروری ہے۔
  6. سفید چینی کی اعلی حراستی والے کھانے سے دور رہیں کیوں کہ بہت ساری چینی میں چربی کی تشکیل ہوتی ہے جس کی وجہ سے بلڈ شوگر کی سطح زیادہ ہوتی ہے۔
  7. جسم کے لئے کیلوری حاصل کرنے کا بہتر طریقہ یہ ہے کہ خشک پھل کھائیں۔ یہ خشک میوہ جات زیادہ کیلوری اور غذائی اجزا مہیا کرتے ہیں جیسے گری دار میوے میں کثیر مقدار میں چربی ہوتی ہے جو صحت مند کیلوری کے لئے ذمہ دار ہوتی ہے۔ اس میں بادام ، کدو کے بیج اور اخروٹ شامل ہیں۔
  8. آلو وزن بڑھانے میں بھی اہم کردار ادا کرتا ہے۔ کاربوہائیڈریٹ اور پیچیدہ شکر والے آلو جسم کو قدرتی طور پر وزن میں اضافے میں مدد دیتے ہیں۔ ہم آلو کو انگلی کے چپس کی شکل میں استعمال کرسکتے ہیں۔
  9. جئی ریشوں کی اعلی حراستی اور اہم غذائی اجزاء رکھنے والے ، وزن بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔
  10. وزن بڑھانے کے لئے براؤن رائس بھی بہت موثر خوراک ہے۔
  11. میٹھا آلو وزن بڑھانے میں بھی اہم کردار ادا کرتا ہے۔
  12. ناریل بہت موثر ہے ، یہاں میں وزن بڑھانے کی ترکیب بانٹ رہا ہوں:
    ناریل کو کچل دیں؛ اسے گھی یا تیل میں بھونیں۔ صحتمند وزن میں اضافے کے لئے اسے روزانہ استعمال کریں۔
  13. زیتون کا تیل بہت مفید ہے ، ہمیں اپنے کھانا پکانے کا تیل زیتون کے ساتھ تبدیل کرنا چاہئے جو جسمانی صحت کے لئے فائدہ مند ہے۔ نوٹ کرنے کی بات یہ ہے کہ ہم جو کیلوری کھاتے ہیں اس کی مقدار ہمارے پاس جلنے والی کیلوری سے زیادہ ہونی چاہئے۔
  14. وزن بڑھانے میں صبر بھی ایک اہم کردار ادا کرتا ہے۔ ہمیں حوصلہ شکنی محسوس نہیں کرنی چاہئے۔
  15. مثبتیت ہماری صحت اور ہمارے وزن پر بھی اہم کردار ادا کرتی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں