Beauty Tips To Look Younger And Fresh Naturally 52

قدرتی طور پر جوان اور تازہ نظر آنے کے لئے خوبصورتی کے نکات۔

صحت مند ، جوان ، تازہ اور ہوشیار نظر آنا ہر ایک کا خواب ہے۔ جوان نظر آنے کے ل it جسم سمیت خوراک کی دیکھ بھال کرنا ضروری ہے۔ جلد کی مصنوعات بہت مہنگی ہوتی ہیں لیکن پھر بھی آپ ان قدرتی تجاویز کے ذریعے قدرتی طور پر تازہ دیکھ سکتے ہیں۔ آپ کے لئے کچھ مفید نکات اور حربہ یہ ہیں کہ آپ کو جوان نظر آنے میں مدد ملے گی۔

اپنے آپ کو خوش رکھنا: خوش رہنا۔
یہ حقیقت ہے کہ خوشی آپ کی عمر کو کنٹرول کرتی ہے لہذا خوش رہیں اور چہرے پر مسکراہٹ رکھیں۔ خوش اور مسکراہٹ والا چہرہ جتنا کم عمر تھا اس سے کم نظر آتے ہیں۔ خوبصورتی بتانے کے لئے خوبصورتی نیند کا جملہ مشہور ہے۔ آرام سے سات سے آٹھ گھنٹے کی نیند لیجئے۔ یہ آپ کو تازہ اور کم عمر رکھے گا۔ تناؤ اور تناؤ سے عمر ، جھریاں اور جلد کو بری طرح نقصان ہوتا ہے۔ موسم کیسی بھی ہو اپنی جلد کی دیکھ بھال کریں۔

سبزیوں اور پھلوں کا صحت مند کاٹنے:
سبزی اور پھل تازگی کی کلید ہیں۔ سبز سبزیاں کھائیں؛ اس میں وٹامن K ہوتا ہے جو جسم کے لئے ضروری ہے۔ ٹماٹر UV کرنوں سے جلد کو طاقتور تحفظ فراہم کرتا ہے۔ انگور ، بیر ، بیر اور ناشپاتی جیسے پھل ہیں جن کی میٹھی مادے تازگی کی کلید ہے جو جلد پر لگنے پر پانی کو اپنی طرف راغب کرتی ہے ، اس سے نمی جذب کرنے اور برقرار رکھنے میں مدد ملتی ہے۔ ایک اور کھانا آپ کے ل o تیل مچھلی کے لئے بہت اچھا ہے اس کے بہت سے فوائد ہیں۔ مچھلی جسم اور جلد کے لئے بہترین ہے۔ اس میں ایک خاص مرکب ہوتا ہے جو پٹھوں کے سر کو فروغ دیتا ہے اور جسم میں خوبصورتی لاتا ہے۔

ورزش کو اپنا اچھا دوست بنائیں:
ورزش آپ کا اچھا دوست ہے۔ یہ ورزش کی شکل ہے جو آپ کو صحت مند رکھے گی اور جسم کی تشکیل کرے گی۔ جب آپ ہفتے کے بیشتر دن ورزش کرتے ہیں تو آپ اپنے دل ، پٹھوں ، جسم اور پھیپھڑوں کو صحتمند رکھیں گے۔

جلد کو صاف کریں:
جلد کو صاف ستھرا رکھنا بہت ضروری ہے۔ جلد کو گہرائی سے صاف کریں۔ کچھ سکرب اور صاف کرنے والی کریمیں استعمال کریں جو آپ کی جلد کو گندگی سے صاف اور چمکدار رکھنے میں مددگار ثابت ہوں گی۔ باہر سے کام کرنے والے زیادہ تر افراد کو جلد صاف کرنے کے لئے باقاعدگی سے صفائی کی ضرورت ہوتی ہے۔ صفائی کرتے وقت آپ چہرے اور نظرانداز کرتے ہوئے ہاتھ اور گردن پر توجہ دیں۔ ہاتھ کے ساتھ ساتھ گردن کو صاف کرنے کی کوشش کریں۔ خوبصورتی کے اچھے اشارے کے طور پر ، اپنی گردن پر بھی اپنے چہرے کو موئسچرائزر لگانا نہ بھولیں ، اور ہاتھوں کے لئے باڈی کریم استعمال کریں۔

قدرتی ماسک: ماسک۔
دہی ، لیموں لیں اور اس میں ہلدی ڈالیں۔ اس ماسک کو ملا دیں اور اسے جلد پر لگائیں جب تک یہ سوکھ نہ جائے۔ چہرے کو دھو لیں آپ جلد میں تبدیلی کا واضح طور پر مشاہدہ کریں گے .یہ ماسک ہفتے میں دو بار استعمال کریں.

سن اسکرین لوشن:
گھر میں سنسکرین لوشن تیار کیا جاسکتا ہے ، ککڑی کا رس ، گلیسرین اور گلاب پانی کا یکساں مرکب تیار کیا جاسکتا ہے۔ اس مرکب کو اپنے چہرے پر لگائیں۔ اس مرکب کو ٹھنڈا کیا جاسکتا ہے۔ گھر سے تیار شدہ مصنوعات کسی بھی ضمنی اثر سے پاک ہیں اور اچھے نتائج کے ساتھ آپ کو چھوڑ دیتی ہیں۔

بالوں کے لئے گھر کا ماسک:
ایک کپ زیتون کا تیل ، کپ شہد اور 3 چمچ لیموں کا رس لیں اور ایک طرف رکھ دیں۔ اپنے بالوں کو دھونے کے بعد ، تولیہ خشک اور کنگھی میں لیموں کے رس کا مرکب اور بالوں میں پلاسٹک کی ٹوپی ہو۔ آدھے گھنٹے کے بعد ، اپنے بالوں کو شیمپو کریں اور اچھی طرح کللا کریں۔ یہ خوبصورتی سے کام کرتا ہے اور آپ کے بالوں کو چمکائے گا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں